[O1] Wymiana sprzęgła i dwumasa na zamach G60 i sprzęgło AGR
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MiroTDIPasuje na 100%
Mam jeszcze jedno pytanko: ile mechanik może policzyć za robociznę chodzi o wymianę takiego kompletnego sprzęgła, i gdzie można kupić śruby do przykręcenia koła zamachowego (niby są jednorazowe "rozciągają się po odkręceniu").
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Tylko nowe. Kosztują w ASO niewielkie pieniądze i nie warto ryzykować powtórnej robocizny.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Dareckif, kolega looker, fajansiarz ma ASV tylko widocznie ciężko mu było dodać tych kilka informacji czym śmiga :szeroki_usmiechBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
A pytał mnie ktoś ?
ROBAL_26, te złośliwe komentarze zostaw dla siebie.
Dla potomnych - do mojego ASV pasował niżej wymieniony zestaw:
- koło zamachowe od G60 nr katalogowy VW 037 105 273C
- kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko) 228mm, 28 zębów, nr kat. Sachs 3000 332 001
- śruby do mocowania docisku nr katalogowy N 101 010 01 – 6szt.
- śruby do mocowania koła zamachowego (od G60) nr katalogowy N 902 061 03 – 6 szt.
Amen.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
looker, wybacz nie chciałem ciebie urazić :roll:
pozdroBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Koledzy zabieram sie jutro za wymiane tego dwumasa na jednomas i moje pytanie brzmi, czy jakies instrukcje od czego sie zabrać przy wymianie sprzegła?? Trzeba demontować aku, obudowe filtra powietrza i jakies inne elementy??? Napewno zdejme koło i nadkole ale co dalej??SKODA OCTAVIA TOUR
1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
BLACK COMBII
SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60
Komentarz
-
-
Panowie pomuzcie podiac decyzje. A wiec padlo mi sprzeglo przy przebiegu 205000, po rozebraniu okazalo sie ze rozleciala sie tarcza dokladnie popekaly sprezynki. Dwumas jeszcze sie nadaje do dalszego uzytkowania ale do srodka dostaly sie kawalki sprezyn i mechanik nie daje gwarancji ze wszystkie wyjmie. I mam teraz dylemat zostawic dwumase i kupic reszte za okolo 600zl, kupic caly zestaw (na allegro znalazlem za 1200zl), zastosowac jednomas koszt okolo 700zl. Dodam tylko ze auto to seria 110km
Komentarz
-
-
Nom koledzy dziś mój zestaw sprzegła z jednomasem wjechał do skodziny. Różnica masakryczna. Autko odrazu inaczej chodzi jest cichsze, no i nie ma drgań przy zapalaniu auta i gaszeniu. i w końcu pedał sprzęgła bierze prawie przy samej górze a nie odrazu przy podłodze heh. JAkby ktoś chciał porady jak to zrobić w silniku AHF służę pomocą. Wymiana zajęła mi i ojcu 6 godzinek. Myśle jak na pierwszy raz to nie jest źle tym bardziej ze bez kanału byłoSKODA OCTAVIA TOUR
1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
BLACK COMBII
SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60
Komentarz
-
-
Klubowicze, napiszcie czy trzeba z tym kołem coś robić tz. zabielanie, wyważenie?
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
Komentarz
-
-
alfik3000, zakładaj i ogień
Wszystko z tym kołem jest okiMECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #
Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto
# # # # # # # # # # #
Moja O2
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159
Komentarz
-
-
Powiedzcie mi jak sprawdzić bez rozkręcania czy na 100% mam dwu-mas, jeden mechanik jak tam coś zaglądał przy okazji powiedział ze jest, ale chciałbym być pewny na 100, octa z 11.1998. 1.9TDI AGR
sprawa wygląda tak, że mam bardzo niskie sprzęgło, mechanik stwierdził, że docisk trzeba wymienić, wiec stwierdziłem że od razu wyrzucę dwu-mas, (na zimnym silniku trochę telepie wiec sądzę, że mechanior miał RACJE I DWU-MAS JEST)
będąc w sklepie moto chciałem aby sprzedawca znalazł mi koło zamachowe o nr j.w. podawaliście VW 037 105 273C , niestety znalazł mi kółko od rozrządu pod tym numerem. myślałem żeby kupić używkę, tylko jak rozpoznać czy będzie dobra? z tego co wiem AGR miała kilka rodzajów sprzęgieł, ponieważ gdy pytałem o docisk koles powiedzial mi ze po nr silnika jedynie bo jest kilka rodzajów, wiec cze podany zestaw podejdzie bez obaw do kazdego rodzaju sprzegieł w silnikach AGR??
koło zamachowe od G60 nr katalogowy VW 037 105 273C
- kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko) 228mm, 28 zębów, nr kat. Sachs 3000 332 001
- śruby do mocowania koła zamachowego mają nr katalogowy N 101 010 01
- śruby do mocowania docisku (od G60) mają nr katalogowy N 902 061 03
właściciele AGR'ow potwierdzaja,że ten zestaw podejdzie do naszych aut?
Komentarz
-
-
Wolas, ja w samochodzie audi a3, AGR mam zwykłe koło zamachowe. Jeżeli chodzi o to jak rozpoznać, to zadzwon do serwisu i po nr vin powinni ci to sprawdzić.
Je natomiast porównywałem koła a3 i octavi przez wizjer do ustawiannia punktu 0 na kole zamachowym. W ten sposób można zauważyc niewielkie zewnętrzne różnicę w budowie koła zamachowego.
Jak będę miał chwilę, to postaram się zrobić zdjęcia.
Zdjęcie 1 przedstawia zwykłe koło zamachowe, a drugie zwykłe koło zamachowe w silniku agr audi a3.
Wolas, porównaj sobie z twoim przez wizjer o którym pisałem.
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
Komentarz
-
Komentarz